.

.

sobota 7. listopadu 2015

Moje Poprvé, už nejsem anglické pa nic..

První den v nové anglické práci.. oooooooo  booooooože...
Děcka... mám dost... 
ALE? Stálo to za to :) 

Funguje to tady trochu jinak než jsem zvyklý. Ne z důvodu, že by to tady neuměli, ba právě naopak.. Vůbec nejsem zvyklý na procesy, které jsou tady nezbytné.. Jakože třeba.. stalo se vám někdy, že jdete na barvu a přijdete domů nenabarvení? Dobré, že? :-D 

Funguje to tak, že se před každým barvením pořádně prodiskutuje, jaká barva je ta pravá, a udělá se výběr třeba ze tří. Pak se aplikuje vybraná škála barev na prameny klientských vlasů .. Další návštěvu se rozhodne (podle pramenů) jak barva chytla a aplikuje se na celou hlavu :)

 O alergenech obsažených v barvách a jejich vlivu na pokožku zdejších zákazníků, asi raději nebudu ani mluvit. 

Je až neuvěřitelné jak obrovský vliv může mít životní prostředí a životospráva na pokožku, a na tvorbu vlasového vlákna. Můžu s klidným srdcem říct, že 90% mých klientek z Česka měly opravdu velmi kvalitní vlasy, proti tomu, co vídám zde. (myslím na vás ženušky moje :) 



Abych se dostal k prvnímu dni... 
Je mi trochu líto kolegů v salonu, protože nemohli tušit co se nese s Lukášem Ledererem, když někam dorazí..
No, takže jsem ráno otevřel dveře salonu a spadl strop... nedělám si srandu, myslím to smrtelně vážně. Byla tam díra jak po výbuchu.
Kapala z ní voda a jiskry z již nefunkčních kabelů prskaly absolutně všude..už chyběla jen Godzilla.. Konečně vím, jak dělají tyhle filmové efekty.. že mi to dřív nedošlo.. je to tak jednoduché :D


Nee, popravdě praskla trubka s vodou či co. Vytékala na nic moc dřevotřískový strop, a jednoduše to žuchlo.. ještě štěstí že tam zrovna nikdo neseděl.. to by jejich přísné podmínky nanášení barev přemístilo do trochu jiné dimenze :D, 
Při uklízení to začalo prskat trošku víc, až konečně někoho napadlo vypnout elektřinu :D v tu chvíli přišla i majitelka salonu a začala to opravovat s mokrým hadrem v ruce.. já bych holce velmi rád pomohl, protože moje výška je někdy celkem užitečná, akorát s tím přízvukem ji pomalu nerozumím ani HELLO, takže smůla.. můj technický um jsem dneska bohužel nemohl uplatnit.. díky bohu..
Šel jsem o kousek dál a ve chvíli, kdy její malá milá dcerka začala řvát jak na lesy a maminka ji uklidňovala slovy "DON´T PANIC! DON´T PANIC!", jsem se otočil na podpatku a začal uklízet jiná ne životu nebezpečná místa.. 

Všechno dobře dopadlo, moje opravdu super managerka je novou šéfovou a na pohřeb jdeme za týden.. 
NE!! DĚLÁM SI SRANDUUU!! musel jsem to udělat trochu zajímavé!






Pak už šlo všechno hladce.. až na to, že 
za 1)

 nejsem zvyklý, že zde zákaznice používají jiné jednotky míry.
 U nás 1cm - v Anglii 1km
 U nás 2cm - v Anglii (nemůžu najít symbol pro nekonečno)

za 2)

jim nerozumím ani slovo.. ale zase jsem rád, že mám tak důvěryhodný výraz a vypadám jak kdybych rozuměl úplně všechno.

Často používám velmi oblíbenou větu  "Nejsem debil, jen to tak vypadá, protože neumím až tak dobře anglicky" :) a představte si, ono to to funguje a každý je hnedle v řeči pomalejší a taky srozumitelnější.. 
Druhá zákaznice v jednu chvíli sice vypadala tak, že díky jejímu pohledu to zrcadlo před námi praskne a já zkamením stejně tak, jako fungovala Medúza v Souboji Titánů. Nakonec se ale situace uklidnila, všichni její hadi zůstali tam kde měli a já si jen špricnul víc deodorantu než je u mě obvykle zvykem :D což mi připomíná, že musím koupit nový... 
Nakonec ale byli všichni spokojení (to je důležité). Jen v průběhu, sem tam trochu vyděšení :) Manažerka mě ale v podvečer pochválila a to pro mě bylo hlavní. 

Teď končím, valím do sprchy. Mám chuť na salát jaký mi dělává můj bobesh doma, tak mu asi napíšu jak na to :) mějte se krásně.. Brzy zase papa 

TDV, Váš Lucus (tak mě přezdili na facebooku našeho salonu.. ne na dlouho.. ) 

PS.: Jestli se chcete na něco zeptat, stačí jen rozkliknout komentáře dole :) tak dobrou






3 komentáře:

  1. Tak to jsem se dnes opravdu nasmála - tvoje stať o tom, co se stane, když někde nastoupí Lukáš...no tak to nemá fakt chybku. Jsem moc ráda, že se vlastně první den v nové práci povedl na 150% ;-). Že sis to užil :-D a teď už hurááá a ukázat, co umíš. Držím moc palce a posílám velikou pusu. Tvoje mamča

    OdpovědětVymazat
  2. Božínku, ještě teď se tu řehtám i přes to, že umírám s horečkou (37,2 ...pro mě smrt :DD) To máš ještě dobrý, že jen strop...kdybych takhle přišla já je po celým baráku a to nežertujI. Jsem opravdu šťastlivec. Docela se bojím, co čeká mě v USA...celej rok, opravdu se začínám bát :D DOuám, že děcka na střední nebudou stejný jako ve filmu, asi bych byla největší lama v dějinách American high school :D Moc povedený článek, hodně štěstí do dalších dnů :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do USA se taky těším, ale vyčkávám až přijde ten pravý čas. Rozhodně fandím všem kteří mají i sebemenší příležitost tam jet :) nejlepší škola je skákat všude po hlavě.. to znám velmi dobře :) držím palce, samože i s léčbou něčeho tak hrozného jako je rýmečka!! Jdu překontrolovat na tvůj blog :) bye bye zatím. TDV Luke :)

      Vymazat