.

.

pondělí 9. listopadu 2015

Proválel jsem se ke 3 závěrům!

Aoj, zrovna sedím na posteli obfoukáván teplým vzduchem nechutně drahého přímotopu ( Není můj a majitelé jsou na dovolené - HA ) Vlezla na mě taková ta podzimní nálada. Víte, že byste kvůli elektřině měli toto zařízení vypnout a okna zavřít. Ale když ono je to tak příjemné dýchat čerstvý vzduch a být v teple. Popíjím čaj s mlékem a přikusuji polystyren namočený jen lehce v čokoládě, ať z mojí váhy nejsem ve stresu ještě víc než normálně.

Mám za sebou dva úžasně proválené dny. Jednoduché by bylo napsat, že jsem čerpal energii, ale jsem upřímný a řeknu, že jsem byl prostě lenoch a pořádně jsem si to volno užil s notebookem, se čtením  blogů a červenýma očima.. Jediné za co se můžu opravdu pochválit je to, že jsem vypral a vyžehlil.. (koupil jsem si audioknihu, tak jsem měl možnost)

Za 48 prolenošených hodin jsem zjistil 3 důležité závěry.


1
Je opravdu velmi zajímavé zaměřit se na to jak fungují různé webové stránky a jak neskutečně obrovsky propracovaný může být marketing a působení sloganů, nadpisů a čísel na lidský mozek. Začínám se tímto obrovským soustem jako červík prokousávat a hrozně mě baví zjišťovat a vzpomínat jak lehce se kolikrát nechám ovlivnit. Není to ale něco co bych si vyčítal, ba naopak je úžasné sledovat, jak může lidský mozek někdy úplně blbě pracovat..


2
Nálada se dá zlepšit všelijak.. Nasmál jsem se tak, jako ne za posledních pár měsíců. Totálně mě odrovnaly hlášky jedné blogerky která má velmi ráda hrátky s češtinou a nejsou ji cizí pěkné prasečinky.. (zajímavá kombinace) Není to psáno sprostě, nýbrž peprně a sem tam i hodně otevřeně.
Jednoduše sexisticky a hrozně vtipně.
Zkoušet tady něco repostnout je asi zbytečné, musí se to číst v celku, koukněte sami... 
Jestli se vám ten blog nelíbí, nastává zde nepříjemná situace a to, že jsem prase jenom já.. Nepotěšující okolnost ale asi ani nepřekvapující :D


3
No a nakonec jsem se opět dozvěděl, že pokud se chcete dostat tam, kam chcete a máte své tajné či veřejné plány a vize, tak nestačí sedět na gauči a sledovat dokumenty o tom, jak se jiným sny plní a životy daří... (já jsem po těch dvou prolenošených dnech úplně ukázkový exemplář)

Ale vím, že se musí MAKAT, MAKAT A MAKAT. Když má někdo na něco talent, je to v některých situacích možná polehčující okolnost. Na druhou stranu může být talent i celkem zákeřný, jelikož za vás nic neudělá a jen vás může táhnout zpátky, protože víte, že ho máte a čekáte, až ho někdo objeví.. (fuj to byla hnusná věta :-D)
Lidí, kteří byli objeveni pro jejich talent a nic pro to neudělali, je jako letadel co spadnou.. No i když, jak koukám na poslední zprávy a případy spadlých letadel, je možná lepší napsat, že jich je jak lidí co vyhráli celý jackpot ve Sportce...


Možná proto ležím právě v Anglii, jen několik kilometrů od Londýna a čerpám síly na další pracovní dny :) Sem tam si musím zopakovat proč to dělám a proč jsem tak daleko od všech co mám rád, no ne? Lidi, všechno bude!!! :) Jdu se projít :) papa a dobrý večer všem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat