.

.

středa 25. února 2015

A ven!!

Konečně je jaro na dosah. Už se nemůžu dočkat. Zima má určitě své plusy, ale já jsem člověk, který je rád vidí z poza okna.
Tři dny zpět jsem se svoji milovanou bábinou šel na chvilku projít do lesa i s čtyřnohým Goofym. Byla to báječná omlazující kůra. Babi toho moc neujde, což znamená, že výšlapem na Lysou to ani trochu nezavánělo, ale i malá hodinová procházka stačí k dočerpání sil nejen fyzicky, ale i psychicky. Mě osobně příroda a možnost nadechnout se čerstvého vzduchu dělá náramně dobře.
Dnes jsem se chvilku koukal na Doktorku na ČT1 a musel jsem souhlasit s informací, kterou sice denně slýchávám, ale málo se ji řídím, a to, že duchovní pohoda je někdy v léčbě nemocí a hlavně v prevenci, to nejlepší co svému tělu můžeme dát. Moc doporučuju kouknout ven a vyjít, když zrovna neprší nebo nemrzne. Vzduch vás povznese, začínající teplejší počasí zahřeje, delší doba západu slunce vám otevře oči a pupeny na stromech dodají sílu a energii. Stačí se jen koukat, pořádně se nadechnout a ucítíte jak vánek odnese všechny negativa, které trápí vaši mysl. Jde to poznat i na malém Goofym, který se ke konci hodně nerad otáčel směrem k domovu. 
Babi narovnala kosti, já se nadechl a Goofy si konečně zadováděl. spokojeni jsme byli všichni tři a nic nás to nestálo. Má to své kouzlo :) 

(výhled na Brno, zleva já a babi :-D ) 

(krokusy na okraji cesty)

(výhled na Brno)

(západ)










Žádné komentáře:

Okomentovat