.

.

pátek 6. března 2015

Složka model - DELETE

Jelikož jsem už dlouho neřekl nic o modelingu, je na čase uvést věci na pravou míru. Včera jsem dostal poslední mail na který jsem netrpělivě čekal. Poslední dobou jsem měl pocit, že na mě agentura, kde jsem se před rokem ,,přihlásil´´, trošku pozapomíná. Zkusil jsem se proto ozvat Elitce, kde se mělo rozhodnout zda-li mě budou chtít zastupovat nebo ne. Modelingový typ prý jsem, ale typově mě momentálně nechtějí. Z čehož plyne konec s modelingem.
Rok jsem pro modelingovou kariéru dělal všechno co jsem mohl. Mimo můj pracovně nabitý denní program jsem jezdil na castingy, focení, natáčení, dodržoval jídelníček, cvičil téměř denně a chodil včas spát. Měl jsem naplánovanou každou minutu a dal jsem to bez újmy. (Jsem na sebe v tomto směru hrdý.) Smutný jsem jen z toho, že když pro takovou věc nějakou dobu žijete a v jednu chvilku to skončí, je to pocit jakoby Vám ujel vlak. Všechny plány, cíle a vize jsou najednou ta tam a vy máte uvnitř dost prázdno. 


Velké plus modelingu je ale v tom, že jsem se opravdu dobře naučil naslouchat svému tělu a začal sportovat. Z toho mám asi největší radost. Zamiloval jsem si jogging a Trx. Jsem těmito věcmi celkem pohlcen a určitě ještě nějakou dobu budu.

Před rokem, když jsem začínal, jsem si řekl, pokud to do roka a dne nevýjde, vykašlu se na to a budu pokračovat směrem do zahraničí sám. Momentálne je to pro mě Anglie v celé své kráse. Díky bohu jsem měl tento záložní plán dost promyšlený na to, abych ho mohl hned vytáhnout z rukávu. Je třeba natáhnout plachty a vydat se po proudu. Od včerejšího večera začínám řešit den odletu s kamarádem, kterého v Londýně mám a hurá. Změna a další etapa je za dveřmi.


Je jen jeden velký háček a to, že je hodně těžké opustit všechno, co dlouho budujete. Nejen domov, ale i práci, lidi kolem sebe, přátelé, a hlavně milujícího partnera. Nejtěžší je rozhodnutí a ta setina sekundy, kdy v jedné myšlence řeknete ano, všechno tady nechám a jedu, right now, končíme a začínáme. 
Proč to ale nezkusit. Jsme mladí, život je před námi a když je možnost zkoušet cizokrajné chutě, tak jen do toho. Ať nemáme na stará kolena výčitky, že jsme se v mládí neodvážili. 
Hlavní je, že je Země kulatá, nikde žádný konec není a Londýn je jen dvě hoďky cesty. Skype funguje a nikde není psáno, že se vazby musí zpřetrhat. Těším se, takže vzhůru kupředu vstříc novým začátkům :) 


2 komentáře:

  1. Tak to si tady potom skočíme minimálně na jedno pivko a pokecáme.. hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě tam nejsem a už si dělám přátele. No to je přímo boží. těším se. :-) a moc díky :-)

      Vymazat