.

.

úterý 17. března 2015

from zero to ?

Londýn už čeká a já netrpělivě po večerech stříhám metr. Začátkem května letím a už dnes přemýšlím nad tím, jaké zázemí si vymyslím. Celé nakupování a shánění nábytku se ponese v duchu co největšího šetření, ať mám co nejdelší prázdniny.I když vím, že Londýn není jedním z nejlevnějších krajů..

Dneska přispěju pár fotkami, které mě na pinterestu inspirovaly.
Jsem unešen nordic věcma. Myslím, že jako jeden z mála stylů, toto dává lidem prostor neutrácet moc a přitom být s interiérem dost cool. Plno věcí se najde v přírodě nebo na půdě. Důležité je dostat nápad a pak ho jen vlastními silami vkusně vytvořit. 


Vždycky jsem si říkal, jak to, že se mi u babi tak příjemně spí. Dnes už to vím - bílé, čisté, Jednoduché 


Plakát, kancelářské sponky a je vymalováno


Malířské kozy bych ukradl z taťkovy garáže a není co řešit..


Krásná ukázka toho, jak nenáročně a stylově vyřešit vnitřní osvětlení.



To je krasne


Mít známé v supermarketu u zeleniny má své výhody. Obzvlášť u budování úložných prostor.


Dlouho jsem uvažoval o tom, jestli tady ten obrázek dám, protože se mi zdá, že je v poslední době přepaletováno, ale v nejhorším případě se dají natřít i na bílo a jako základ pro kvalitní matraci to stačí :) 


Úložné prostory v podobě poličky těsně pod stropem vyplní prázdnou plochu a nahradí úložný prostor.. chce to jen vysoké stropy a dlouhé nohy. 


Fotky na stěně úplně žeru, polaroidy ještě víc. 


Nemáš stolek? Dosuň špalek


Simply clever 

4 komentáře:

  1. Ježiši och :) Tak tohle všechno použiju až si budu vyřizovat svůj pokojíček taky :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Čau, jak to nakonec dopadlo se stěhováním? Už jsi v Londýně?
    Jeslti jo, tak musíme dát pivko a pokecat! (kontakt mám na blogu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čao, no nakonec ne Londýn, ale Reading.. Rozhodně to už není tak daleko ;-) co takhle fcb?

      Vymazat