.

.

sobota 7. března 2015

Březnový sunshine

Procházka s Karčou v black looku. To máme rádi. Už ani nevím odkud všechny ty věci na sebe mám, ale jsou mi převelice pohodlné a dohromady nestály více než 1500,-  i včetně tého koženého křiváka, který mi je trochu větší a čeká na to, až mi dorostou ramena do požadované velikosti. Třeba se někdy dočkáme :-)
No nejvíc byly fotky z polaroidu, který Karin vytáhla z pandořina šuplíku. 


Seznámil jsem se s ním poprvé naživo. Pořád jsem hledal, kde je ta mini tiskárnička. No mohl bych čekat do halelujah a nenašel bych ani za týden. Já inteligentní blondýn konečně rozluštil záhadu polaroidu.. Je tam speciální fotografický papír, kde se to uvnitř nějak stlačí, chemicky to reaguje, a bla bla bla no a pak to vyskočí a fotka je venku - Neskutečné :-D pro více informací se obraťte na strýčka Googla. 
Když tady postupně přidávám fotky, vidím, že jsem středem fotek já a společnou s Karin nemáme ani jednu.. Dedukovat se z toho dá jen jedno - vůbec nejsem narcis.. 









Žádné komentáře:

Okomentovat