.

.

čtvrtek 24. září 2015

Fičák v Thorpe parku

Našel jsem starší koncept z loňska, tak se o něj podělím, přijde mi funny :)



Takže dobrý večer! Dnes napíšu jen velmi krátce o neskutečně skutečném lunaparku jménem Thorpe Park blízko letiště Heathrow.

Netušil jsem jak děsivé může být jít na Haloween do nově postavené atrakce s názvem SAW.




Ačkoliv mi název atrakce mohl napovědět, mému inteligentnímu blonďatému já to nedošlo. Nevadí.

Poté co jsem se málem podělal ve tmě když na mě vybafla okouzlující figurka s hypnotickými líčky jsem myslel, že už nic horšího nepřijde. Paní přede mnou evidentně doufala v to samé.




Jenže omyl, přišlo... málem jsem se nabodl na ostny, spadl do propasti, udusil se dýmem, střemhlav padal z výšky skoro jako z paneláku, řezal zatáčky tak, že jsem nevěděl kde je pravá, levá a vzhůru nohama nad lidmi jsem ještě taky nelítal.
Můj žaludek mě od té doby nenávidí. No a paní přede mnou byla si myslím tak minimálně o dvě kila potu lehčí.. Moc fajn sedět za ní ve směru jízdy. Dál to raději nebudu rozebírat..




Tákže rozuzlení tohoto případu a poučení na konci je takové, že... pokud máte zácpu, vřele doporučuji, pokud jste pod 25 let věku, vřele doporučuji, pokud nad 25 tak na to zapomeňte.. a pokud je vám přesně 25, tak uvažte.. co ale určitě nezapomeňte je buď, sednout si do první řady, nebo si s sebou vezměte ručník.. nikdy nevíte co může přiletět z prvních řad.

BTW já jdu znova, bylo to super :) Papá


Žádné komentáře:

Okomentovat