.

.

středa 21. října 2015

Ochutnejte vůni vzpomínek

Máme přesně 00:04, chroustám oříšky a žhavím klávesnici. Dnes se s vámi podělím o to, co mi přinesl Ježíšek :-) Jupíí!.


Sice jsou Vánoce teprve přede dveřmi, ale proč si je sem tam neudělat i mimo vánoční čas, že.. Třeba jednou do měsíce, kdo na to má celý rok čekat, no ne?! 

Jak už jsem nejednou zmínil - abych si koupil parfém, musí se mi líbit i flakón.  A jak říká můj milý Vlaďoušek "Reklamní strategie a útok médií tě vždycky dostane přesně tam, kde tě tvůrci chtějí mít." Nezbývá než souhlasit. Pěkná reklama u mě opravdu dokáže divy.. (Leginy Julie Roberts teda nemám, ale bylo namále..) 

Tentokrát mě uchvátil Italský výrobce vůní s dlouholetou tradicí (1916) - ACQUA DI PARMA


Má uchvácenost je možná zapříčiněna i tím, že začíná můj velmi oblíbený podzim a při procházkách mezi padajícím listím, si často promítám vzpomínky z dovolených.
Babička mi vždycky říkala, že dovolená neznamená být na nějakém místě v danou chvíli..
Dovolená je o tom, těšit se před odjezdem a vzpomínat po návratu (svatá pravda)




Tentokrát jsem v myšlenkách brouzdal po březích Lago di Garda (možná to je taky trochu tím, že jsem krom italských pobřeží moc dalších neviděl.. když nepočítám Kružberk teda, ale tam se ve vzpomínkách moc neprocházím :-/ inu... času dost.. zatím..)


Rozhodně Acqua di Parma - Bergamotto di Calabria je jasným důkazem, že si i v anglickém prostředí mohu navodit pocit svěží, teplé, voňavé, čisté a stále pulzující atmosféry. Vůně Bergamotto di Calabria je jednou z pěti možností v této kolekci. Všechny vůně jsou unisex, takže záleží jen na náročnosti vašeho nosíčku. 
Já si nechal na rukou rozležet dvě, ke kterým jsem měl největší sympatie a zprvu závod jasně vyhravála vůně s názvem Ginepro di Sardegna, ale po 15 minutách bylo jasné, že s mojim nikdy nepřekvapujícím pižmem to vyhraje Bergamotto.. 

Takže má rada zní - Chceš-li vonět jako dáma, nastříkej, a počkej do druhého rána!










Popis - dřevitá aromatická vůně pro ženy a muže s výraznými citrusovými akordy. Úchvatně propojující citrusové a svěže kořenité stránky s aromatickými, dřevitými a květinovými aspekty, díky dokonalé kombinaci a mistrovskému výběru surovin přináší úchvatný vonný zážitek, který vás okamžitě přenese do nádherné oblasti na jihu Itálie..  (kdo poznal, že jsem to nepsal já? :-D)

Hlava - pravý kalábrijský bergamot a citron
Srdce - zázvor, cedr a květinové tóny 
Základ - benzoin, vetiver a pižmo

Českou cenu mi zjistil strýček Google a to 1624,- což mi přijde krásné za 75ml tohoto voňavého moku.

Pište si seznam, Ježíšek nikdy nespí :-) Takže dobrý večer :-)



Pa, Lukin





Žádné komentáře:

Okomentovat