.

.

čtvrtek 26. ledna 2017

6. měsíc

Jsem zpět :)  Je to už šest měsíců a na Anglii už mám jen vzpomínky. Celá se rozplynula tak rychle jako pára nad hrncem a ani mi nepřijde, že jsem tak někdy byl a ještě k tomu tak dlouho.

Zní to možná trochu smutně, ale opak je pravdou. Konečně můžu říct, že je mi fajn a že jsem spokojen. 
Definice spokojenosti u mě znamená to, že mám možnost dále a dále šplhat ke svým cílům, které mi má "nenáročná" mysl neustále dodává. 

Popravdě byl pro mě návrat z Anglie něco jako čelní náraz do zdi a nebylo zrovna jednoduché začít znovu. Mám ale celkem tuhý kořínek a naštěstí se umím oklepat celkem rychle. 

V době kdy jsem se vrátil jsem se snažil pokračovat tam, kde jsem kdysi začal a to na Růžovce. Okolnosti mi, ale bohužel nedovolily tam dále pokračovat a musel jsem hledat jinde. 
Mám určité vize o salonu, které se někdy bohužel neslučují s názorem ostatních. Nebudu tady vykládát o mezilidských vztazích nebo o nesmyslech co se vedou a komentovat co se dělo, protože se to zaprvé nesluší a za druhé mě už to ani neba. 

Rozhodně všechno zlé je k něčemu dobré a tam kde člověk vidí konec, může být někdy mnohem lepší začátek. 

Šílené bylo intenzivní hledání a výběr prostoru, jelikož první prostor po třech týdnech jednání bohužel nevyšel a musel se na rychlo hledat jiný. Následně i rychlá desetidenní rekonstrukce, kde se kopalo, tahala se nová voda, komplet nová toaleta, podlahy, a celkové vybavení. 
Všechno se ale nakonec zvládlo.
Já bych tímto velmi rád poděkoval všem těm, kteří mi pomohli a kteří při mě stáli!!


Dneska mohu říct, že je salon přesně takový, jaký jsem si představoval. Jsem moc rád za obrovskou přízeň všech klientů, kteří jsou opravdu skvělí a děkuji jim za to, že mě podporují v myšlence přednosti kvality nad kvantitou a relaxací na nad shonem. 

Do budoucna se budu snažit pokračovat ve všem s láskou a vervou tak, jako doposud. Plánuji rozšiřovat možnost volby ještě luxusnějších pečujících produktů na vlasy.

Rodina v salonu se rozroste o dalšího člena, za což jsem velmi rád a už se moc těším.

Dále do budoucna uvažuji o otevření další pobočky v jiném městě . Je to zatím pouze vzdálená vize, ale když už to vyslovím nahlas, tak ji mohu začít brát jako fakt a jako stanovení dalšího cíle :)

Pokud si mohu zahrát na sudičku a vinšovat salonu něco do budoucna, pak to, aby plnil k čemu byl stvořen a aby stále dýchal stejnou atmosférou a působil pozitivně jako dodnes. 

Základním stavebním kamenem salonu je a bude blaho klienta. Já vždycky budu dělat vše pro to, aby se toto stalo standardem a předností před vším ostatním. Děkuji ještě jednou všem klientům za obrovskou přízeň a do roku 2017 přeji hlavně zdraví, štěstí a spokojenost!  

P.S. Nikdy si nenechejte vzít své přání a touhy někým, kdo je nemá. Věřte sami v sebe a běžte si za svými sny. Je to pohon, je to lék, je to život. 

L. 




Žádné komentáře:

Okomentovat