.

.

úterý 9. října 2018

Plynule kupředu

Takže dobrý večer.

Máte taky někdy ten pocit, kdy toho chcete kamarádovi tolik říct a ve chvíli, kdy se vidíte, to taháte až z paty?? Tak to není můj případ..  :D
Je pro mě celkem uklidňující, že moc lidí o tomto blogu neví. Něco postnu totiž jen jednou za čas.. dobře, tak jednou za rok.. Ale sen velkého bloggera opravdu stále v hlavě řeším. Podle počtu postů zde můžete vidět, jak asi často.. :D Když já vždycky potřebuju dostat ten psací feeling, no :)

Takže.. salon je v chodu :) mám kolegyni Márci a chtěl bych podniknout i další kroky. Ikdyž úplně ještě nevím, jak na to. Nicméně se to v té mojí květákovité hlavince pomalu klube. 

Jedna z věcí, ze kterých mám mega radost je, že mě oslovili z Bandi.. Vlastně to je asi docela zásadní věc tohoto ročku :) Něco jsme nafotili a hrál jsem i v reklamě. Woohoo  :) 

Plní se mi přesně to, co jsem psal, když jsem přijel z Anglie. Přestal jsem šíleně toužit a dožadovat se věcí, které jsem chtěl, a začal se věnovat tomu, čemu trochu rozumím a umím.. tedy stříhat. Ta radost na obličeji zákaznice, která má nový střih je docela naplňující :) Ono vlastně paradoxně ve chvíli, kdy jsem si vnitřně oddechl a řekl si, že opravdu stačí dělat to, co dělám rád, začalo se dít i po čem jsem toužil a nedařilo se mi toho dříve dosáhnout.

Na jednu stranu myslím, že by člověk měl dělat to co chce a jít si za snem jak nejlíp umí.. V mém případě to byla vytoužená modelingová kariéra. Ale pokud i na podesáté vidím, že mi to nejde, neklape a že cesta k úspěchu by se dala projít jinudy, tak proč prostě nezměnit směr a jít kde mě to vede samo.
Myslím, že hlavní je jednoduše něco dělat, být mezi lidmi, mluvit a ona ta příležitost krásného dne přijde sama.
Splnilo se mi pár snů, které mohu považovat v životním úkolníčku za odškrtnuté a podtržené. Máte taky své vize a sny někde pohromadě? V každé knize o marketingu a pozitivním myšlení se o tom zmíní už na druhé straně.. Je to šílené ale ona ta nástěnka vizí asi opravdu funguje. Ona teda nefunguje tím stylem že bych měl přesně to co na ní je.. funguje tak, že pokaždé co mám práce až po uši, kouknu na ni na vytištěném papíře a pokračuju dál. A odhodlaně věřím, že to jednou přijde.. No a ono některé věci fakt přišly.. viz Bandi.. 

Zkuste taky, pokud jste tedy jedni z těch, kteří mají ambice něco dělat. :) 

Mohu říci, že jsem asi opravdu šťastný. 
Teďka už teda pro Bandi nepracuji, jelikož se mi u focení všech produktů po několika hodinách oči asi rozjížděly více než bylo třeba. Nebo taky třeba proto, že v některých pózách s mým 4% já asi moc neumím prorazit jako opravdový muž, nicméně jako zkušenost to bylo fajn a já si moc cením toho, že jsem tam mohl být. Jeden ze snů splněn..

Těším se na další nepoznané :) 

čauko :) Luke


najdete mě? :)





Žádné komentáře:

Okomentovat