.

.

úterý 8. dubna 2014

KORRES from nature

     Jde o přírodní kosmetiku, kterou jsem objevil teprve nedávno. Fakt je ale ten, že jsem si ji zamiloval tak, jak kdybych ji znal dlouhá léta. Na KORRES jsem přišel ve chvíli, kdy se začla distribuovat do ČR a časopisy propukly v Korres mánii. V tu chvíli jsem ji začal nakupovat v UK :-D ne kvůli nějakému úchvatného důvodu, že by byl Korres v UK kvalitnější než u nás, ale z důvodu úplně normálního a to, že je v UK asi o 30% levnější. 

     Na jejich webovkách jsem vyčetl plno báječných informací, díky kterým se mi tato kosmetika zamlouvá s jejich filosofií mnohem víc než ty ostatní. 

     Taaaakže krátký výcuc ---->> KORRES Natural products je přírodní řecká kosmetika vybudovaná na homeopatických základech v nejstarší Athénské lékárně. Prvním produktem byl bylinný sirup, který byl inspirovaný alko nápojem ,,rakomalonem", horký nápoj s medovou směsí, který užíval dědeček hříbeček Korres ve svém rodném městě :-)

     Využívají znalosti 3000 homeopatických léků bylinného původu. A teď POZOR!!! Korres se zavázal svým zákazníkům prezentovat pravdivá fakta o složení svých výrobků pomocí tabulky zvané Formula facts, jež najdete na obalech většiny produktů. 

     Pak informace pro vegany, nebo pro lidi, co nemají rádi živočišné produkty v kosmetice a to, že produkty neobsahují složky získané z usmrcení nebo ohrožení zvířat, ale může obsahovat živočišné produkty jako laktózu, mléčný cukr, včelí vosk atd.. Výrobky Korres s obsahem živočišných produktů mají na obale uvedeno, že nejsou vhodné pro vegany.

     Shrnuto podtrhnuto, i pro lajky jako já, je absolutně jasné co si patlají na obličej. Mám rád tyto přírodní věci a firmy, které propagují přírodu, ze které člověk může stále a bez umělin čerpat, aniž by ji jakkoliv poškodil, nebo zničil, když se tedy jedná o rozumné meze :-) 




Žádné komentáře:

Okomentovat