.

.

neděle 6. dubna 2014

New life

    V úvodu s názvem prásknutí píšu o tom, že mě čeká new life cesta.. tááákže vysvětluju - - - > dostal jsem se před asi měsícem do pražské modelingové agentury. Mám z toho mega obrovskou radost, jelikož jsem si celý život tuto kariéru snil, akoráte z minulosti nebyla nějaký čas možnost, se k tomu dostat. Rozhodně dnes už to jde a já slavím. 

    Ono horší už je, že to nebude tak jednoduché, jak si hodně lidí myslí a představuje.. už měsíc a půl tvrdě dřu, ráno běhám, večer cvičím, změnil jsem jídelníček, který se skládá jenom z ovoce, zeleniny, bílého masa, a zrní :) Díky bohu jsem musel polevit i v práci a úplně si to užívám. konečně se můžu věnovat i sobě. 


    Ze začátku to byl teda mega boj, ale myslím, že pevná vůle a vize něčeho dosáhnout jsou opravdu mocné čarodějky. Dnes už tyto věci dělám automaticky, ale začátky byly krušné, proto všichni co po něčem toužíte, běžte si za tím co chcete, s přesvědčením a sílou myšlenky to zvládnete a uvidíte super výsledky jako já a lidi kolem. Začínám teď vidět svalstvo dokonce i na břiše.. je to povzbuzující, když vidíte, že to co děláte funguje. Není to sice hned, ale funguje to :)





Žádné komentáře:

Okomentovat