.

.

středa 9. dubna 2014

vynikající bašta á la Mačingová

     Mořská treska na másle a mrkvový perkelt 
     
     Já, člověk, který ještě před dvěma měsíci nevěděl jak se drží vařečka a vaří brambory, budu dnes doporučovat můj oblíbený a chutný recept. Zázraky se tedy dějí a kuchtíky se mohou stát i ti, co normálně nevaří.

     Vařím si celkem často zdravé recepty podle knížky autorky Antonie Mačingové. Nějak nedodržuji její 28 denní očistný plán, jelikož si rád dám to, na co mám ten den chuť. Avšak, díky zákaznicím, jsem měl možnost přičichnout k její kuchyni, která je pro mě dnes absolutně vyhovující. Jídla jsou velmi rychlá a chutná. 
     Dnes se nebudeme řídit heslem - "ryba je kámoš, ne žrádlo" a pořádně si na tresce pošušňáme :)Takže tedy šumsvistum s prvním receptem.
    
     Treska na másle - plátky filé z mořské tresky, půl lžíce másla, sůl, pepř, (mohou být i vaše oblíbené bylinky na dochucení ryby) 

     Na rozehřáté pánvi zpěníme máslo, které následně okořeníme a osolíme. Vložíme na něj tresku, po obou stranách osmažíme a na 10 min. dusíme.

     Mrkvový perkelt - 3 až 4 mrkve podle velikosti, 1 středně velkou cibuli, rostlinný olej, sojová omáčka, mletý rozmarýn, sůl a pepř. 

     Na oleji opražíme nakrájenou cibuli, osolíme, opepříme a přidáme půl lžičky mletého rozmarýnu. Přidáme na půlkroužky nakrájenou mrkev a restujeme. polijeme cca 0,2dl sojové omáčky a přilijeme 2dl vody. Dusíme do měkka

    A to je vše :) zdravé, jednoduché, rychlé a chutné!! 


//PŘEJI DOBROU CHUŤ!!//

    Nejsem blbá kuchařka, nejsem blbá kuchařka!! :) 








Žádné komentáře:

Okomentovat