.

.

středa 9. dubna 2014

Skandinávské okuláre

     Jednou z mých mnoha úchylek jsou brýle od Scandinavian eyewear.
Jde o to, že brýle jsou designově krásné plus i kvalitní. Musím to tak napsat,  ptže se často potkávám s tím, že ač jsou brýle pěkné, tak materiál umí mnohdykrát zreznout za pár měsíců.
Mám štěstí na kamarádku, která má pro tuto značku nejen slabost ale i v ČR a na Slovensku výhradní zastoupení skrze yggtrend.cz (dneska jim udělám přimo mega reklamu).




Důvody prč ano
     - kvalitní zpracování a materiál 
     - design, více skvělých a uznávaných designerů 
     - přístup lidí k práci, skvělá domluva i obrovská ochota 
     - příznivé ceny na to, jak velká je to značka 

    Zpracování a materiál - mnohé z brýlí co mám jsou nekovové, tzn. jak by si mnoho lidí myslelo z plastu.. ale POZOR!!! V této kvalitní ,,brejli"  není plastu ani co by se za nehet vešlo. Bylo mi vysvětleno, že jde o zpracovanou bavlnu!!! Což je mazec.

    Design - díky tomu, že Scandinavian eyewear spolupracuje s mnoha designéry, mají brýle opravdu šmrnc. mým favoritem je Oscar Magnuson. Oscar je švédským princem a uznávaným designérem, který spolupracoval u návrhu Audi A8. 
    Mezi ostatní designéry brýlí patří i Efva Attling, známá návrhářka šperků, které nosí např i Umma Thurman nebo Madonna :) 



     Přístup - Jsem rozhodně moc rád, že jsem mohl Jitku a Radka potkat. Jsou do brýlí zapálení, mají rádi svou práci a design. Vždycky budu podporovat ty, kteří budou práci dělat nejen pro zisk, ale i pro lidi. Kdykoliv když jsem na focení potřeboval brýle vypůjčit či dovézt, neměli problém a ve všem mi vyšli vstříc. Taky jsem párkrát zapózoval. Takže super spolupráce, super brýle a super lidi!! 





     Ceny - další problém mnoha brýlí je ten, že za úžasně obrovskou sumu nemusíte mít úžasné a okouzlující brýle. A proto se držím slov naší paní učitelky na střední, že nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levné věci. 
     Ve většině optik chtějí všichni hlavně prodat, ale že člověk vypadá jako magor, to už nikoho nezajímá. Mezi kýčem a stylem je někdy velmi malá hranice a mnoho lidí s tím může mít problém.
     Na jednu stranu razím heslo - ať lidé chodí proti proudu a hrají si s tím co si na sebe vzít ať dělají naše ulice zajímavější. Na straně druhé ale říkám OPATRNĚ, ať nepřestřelíte. Když nevím, zeptám se někoho o kom VÍM, že vkusnému výběru rozumí. 



     Takže hurá do Krnova, nebo na webovky :) odkaz yggtrend.cz klikni zde

Žádné komentáře:

Okomentovat