.

.

středa 9. dubna 2014

Trip to UK

     Neodvážím se nenapsat o mém myšlenkovém pochodu po skvostném UK tripu.

     Čím mám víc možností být v zahraničí, tím víc mě napadá otázka jestli jsem opravdovým Čechem.. Není to o tom, že by mi ČR vadila, nýbrž o tom, že se lépe cítím jinde.. Stopro je to způsobeno tím, že se snažím alespoň trochu držet krok se zbytkem světa, ať už se jedná o styling vlasy nebo doplňky.. V Opavě si často přijdu jako šašek mezi lidmi s oranžovou čelenkou a strakatou bíločervenomodrorůžovooranžovou šustkou ve stylu 80's, co dnešnímu světu asi moc nerozumí a potupně se usmívají, když jdete po venku oblečený jen trochu jinak než zbytek populace. Normální lidé by se asi pousmáli a šli dál, ale mi to kurnik vadí..  Všude čteme o tom, jak by měl člověk posilovat ego, ale takhle? V Opavě? No nehrozí.. 
     Proč jsou lidé hnusní na ostatní, nebo proč v našem národě převládá závist nad čímkoliv jiným? To je perfektní otázka pro nesmrtelnou tetu, ne však pro normálního spoluobčana.. Proč se jinde toto neděje, to nechápu. Asi jsem hodně naivní. Plno lidí by řeklo, že se to děje i jinde, kdež to na druhé straně tohoto zapeklitého případu stojí, že ať už se zeptám kohokoliv jiného kdo žije mimo ČR, odpověď je taková, že se má perfektně, život si užívá, prachy vydělává a na lidi se nehledí, když tedy pomineme horší lékařskou péči a tady tyhle ty věci, které já zatím (klepu klepu klepu) nemusím řešit. Není zbytí, dle mého názoru je tedy toto téma v ČR v mnoha směrech absolutní science fiction, ale překrásná pohádka, když jsem za hranicemi..
     Ke konci už zbývá napsat to hlavní tohoto povídáni a tím je - pointa! Hlavním argumntem u mě tedy převládá fakt, že se alespoň máme pořád na co těšit :-D 

heslo dne --->>> Života si užívej, na debily se nedívej :) 







Žádné komentáře:

Okomentovat