.

.

pondělí 14. dubna 2014

Šance na výhru aneb máme rádi losování.

     Už asi dlouho nic nevsadím. nebo možná jo, záleží na jackpotu... Začínám na sobě pozorovat známky mírného gamblerství, teda jestli se to tak dá nazývat. 
     Byl jsem po asi 128 letech navštívit své prarodiče, kterým se tímto omlouvám, že s nimi nejsem časteji. Já za to ale fakt nemůžu, že taťka má dobrý nos a ucítil volání přírody, tedy mamku, až 200 km daleko od svého rodného bydliště, kde se později i přestěhoval a postavil hnízdečko lásky.. To je ale vlastně jiný příběh, o tom jindy... 
     Úplně jsem zapomněl na to, že děda často sází Sportku. Člověk celkem kouká co dokáže jedna výhra. Aneb návod pro Sazku, dejte jednou někomu výhru 20 000Kč na krásné jezírko a do smrti máte od něj pravidelný příjem peněz. No nevadí, opět se do hry pustila i má fantazie a tak jsem řekl že 40 milionů jako jackpot už je v pohodě, a že když nevyhraju teď , tak už nikdy... Učinil jsem tedy rozhodnutí stejně jako děda každé dva dny v týdnu, že dnes je ten pravý a šťastný den na výhru. 
     Vytáhl jsem svůj pěclivě uschovaný sportky tiket v druhé kapse vlevo na pevné desce diáře. Kdybyste se mě zeptali, kde jsou samonabíjecí baterky od taťky, které už mám půl roku půjčené, tak budu asi dlouho přemýšlet a na 99% se nedopátrám výsledku. To ovšem nemění nic na tom, že když se jedná o velké peníze, mám ve věcech pořádek. 
     Odevzdal jsem vyplněný lístek Martinovi i s celkem směšným finančním vkladem 170Kč oproti výši vyhrané částky 40 milionů. Když večer přijel domů s oranžovým tiketem vytištěným na tiskárně  z terminálu v trafice, mé srdce zaplesalo, jako bych viděl někoho svatého.. Díky očekávané výhře jsem si nainstaloval i aplikaci na iphona abych mohl rychleji zadat čísla a v okamžiku vědět jestli jsem vyhrál těch 40. Samozřejmě nejsem labuť a počítám i s dalším možným výhercem. Tím pádem se spokojím i s 39 miliony, ale zase, když od výhry odečteme daň, tak pro osobní potřebu moc nezbývá. No nevadí.
     Jelikož bylo venku hezky, šli jsme se s Martinem projít k nově zastavěné části pole, kterou máme za domem a vybírali si z hojného počtu čerstvých domků i my nové bydlení a to, které by nám oběma vyhovovalo. Samozřejme nemusí být až tak velké, jelikož musí zbýt na pár nových podnájemních bytů a taky na jednoho Range Rovera Evoqua.. Takže finančně vycházím jen tak tak. 
     Když se začalo stmívat, odkráčeli jsme cestou domů s tím, že jsme přemýšleli kam dáme v novém bydlení novou pračku. 
     Slosování začíná přesně 19:57. Tak rychle rychle.
     První věc, kterou jsem doma udělal byla, že jsem popadl tiket z linky, z bundy vytáhl mobil a vyťupkal do kolonek se sloupci všechny čísla. Ti kteří kontrolují výsledky slosování na telefonu, mě pochopí, že vyťukávání čísel do tabulky není až tak svižné, obzvlášt´ s nervózním a natěšeným palcem. S očekáváním větším než když jsem maturoval a obrovskou touhou po novém domku, jsem pomalu odeslal požadavek, na zobrazení výhry. Blik, cvak přijem. obrazovka se žlutě rozzářila a ukázalo se, že jsem v dněšním tahu vyhrál závratnou sumu 102 Kč. No a mé vize do budoucnosti, spadly tam, kde člověk po probuzení chodí ze všeho nejdřív.. Oooch božee. Nemám rád ten pocit, jako kdybyste byli v nové cukrárně a vybíráte si jeden z těch několaka set krásných lahodných lehoučkých zákusků, necháte si ho zabalit, pak otevřete peněženku a tam na vás vykoukne 5 korun. Jak potupné. Ach joo, už zase musím čekat na další znamení zhůry. V horším případě se k těm penězům budu muset udřeně dopracovat sám. Ti gambleři nemají lehký život.. Díky za ty geny dědo :-D 
     Jestě, že má sportka i středeční slosovaní... 




Žádné komentáře:

Okomentovat