.

.

pondělí 7. dubna 2014

rotoped

     Mezitím co rotopeduju, napíšu další příspěvek, ať aspoň trochu zkrátím dobu čekání na upocený konec :) 

     Díky mému novému zdravému životnímu stylu musím teď hodně myslet na to, jak se to má s podkožním tukem (obzvlášť v nadprdelní části).. Mimo to, že jsem byl seznámen se skutečností, že běh je nejlepší pohyb pro vyrýsování a spalováni (což tedy opravdu potvrzuji), jsem zjistil že super je i rotoped.. řekl bych obzvlášť v období, kdy venku prší nebo je sychravo. 

     Mimo to, jsem dostal báječné doporučení od své skvělé kamarádky na menší vylepšení... o co se vlastně jedná.. o nic převratného vlastně nejde, ikdyž pro mě taková blbina vlsatně trochu převrtaná je..  
a to POTRAVINÁŘSKÁ FÓLIE!!! nevěříte? věřte!!! 
jde o to zabalit potřebná místa, kde chcete hubnout rychleji, do této úžasné věci!! Ono se říká, že nejlepší je to právě u běhání, akoráte není moc vyhovujíci, když kolem někoho běžíte a šustíte jak taška a nedej bože, kdyby vám po folii třeba chtěli sklouznout kalhoty... 

     Závěrem chci říci, že mám tedy opravdu odzkoušené rychlejši spalovaní plus to, že bude bohatě stačit když jako blb člověk vypadá doma a ne ve společnosti.. Já totiž nepotřebuji jen folii, ale i ručník kolem čela a už vubec nemluvím o zamlžených brýlích!! ;) 







1 komentář: