.

.

středa 23. dubna 2014

Menu domů by Koko

Máme tady další pokračování do kategorie se štítkem Šmakulády. 

     Bavil jsem se s kamarádkou, která mi doporučila videa na streamu s názvem MENU DOMŮ. Přesněji jde o čičinu s přezdívkou Koko, která se rozhodla vařiti to samé co v restauracích ,a to za naše domácí ceny! Lépe řečeno, ukazuje nám začátečníkům jak udělat zajímavé pokrmy! Žádná chemie, jen dobroty a zdravé šmakulády. Což tedy velmi oceňuji a dnes už i upřednostňuji. 

     Doporučuji se kouknout, nejen že je to všechno hopem tropem a snadno vysvětleno, ale dokonce se to báječně poslouchá a možná se i nasmějete. Například ve chvíli, kdy se porcuje bio kuře.. :) 

     Ohromně mě zaujala upoutávka hned ze začátku, kde se sděluje, že se bude tento seriál na streamu dávat. koukněte sami ZDE.. směju se ještě teďkom :D kéž bych se uměl u vaření tak hýbat :D 

     Dneska jsem si teda dovolil připravit mnou trošku pozměněný recept podle toho co jsem měl doma a potřeboval jsem spotřebovat. Původně tedy Kuřecí prsa s polentou a grilovanou zeleninou. Já místo polenty volil bulgur a místo bio kuřete to, co jsem měl v mražáku. Tedy kuře Albert v akci :)

     Původní verze







     Moje verze



     Užívejte stejně jako já :) 

     Jdu sadit bylinky, kup dne - farmářské trhy... V Obi drahé, na farmářských trzích o 70% levnější !! Díky Opavo :)

Žádné komentáře:

Okomentovat